آیا بیمار با کراتینین سطح دیالیز 5.6 نیاز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا بیمار با کراتینین سطح دیالیز 5.6 نیاز

آیا بیمار با سطح کراتینین 5.6 دیالیز نیاز دارید؟ برای بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی با سطح کراتینین 5.6 آنها ممکن است این سوال روبرو هستند، بعد از همه، دیالیز یکی از رایج ترین راه برای طولانی تر طول عمر بیمار است.

چه کاری می تواند کراتینین سطح 5.6 به ما می گوید؟

از آنجا که کلیه های ما توانایی جبرانی بسیار قوی، سطح کراتینین نمی افزایش خواهد یافت تا عملکرد کلیه به 50٪ حداقل کاهش یافته است. سطح کراتینین 500umol / L به معنی شرط است در حال حاضر در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه، مرحله پیشرفته دوم بیماری کلیوی. این مرحله معمولا نیاز به دیالیز پیوند orkidney در آینده ای نزدیک.

باید دیالیز در سطح کراتینین 5.6 آغاز شده؟

سطح کراتینین 500umol / L یک نقطه بحرانی از دیالیز است. به طور کلی، دیالیز خواهد شد که سطح کراتینین را افزایش می دهد به 500umol / L، اما نه همه بیماران با سطح کراتینین 500umol / L نیاز به شروع دیالیز در نظر گرفته.

به عنوان یک ماده در واقع، هنگامی که درمان دیالیز باید آغاز شود بستگی به شرایط خاص بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، آن را ندارد، رابطه مستقیم با سطح کراتینین خالص است. اگر بیماران با سطح کراتینین 500umol / L از علایم شدید و یا عوارض و یا در برخی شرایط خاص مانند سطح پتاسیم سرم رنج می برند بیش از 7mmol / L، و یا سطح BUN بیشتر از 54mmol / L، و غیره است، پس از آن درمان دیالیز فوری باید آغاز شود ، که اجتناب از عواقب شدید. با این حال، اگر بیماران مبتلا به سطح کراتینین 500umol / L و یا دیگر سطوح بالاتر انجام علایم شدید و یا عوارض ندارد و آنها هنوز هم برخی از خروجی ادرار خاصی داشته باشند، سپس دیالیز می توان به تعویق افتاد. در آن صورت، چه بیماران باید انجام دهید این است که سعی کنید برای جلوگیری از دیالیز به طور موثر با درمان موثر است.

اگر سوالی دارید دیگر در مورد دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید با کارشناسان ما در واتساپ چت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. واتساپ ما: +86 18633865632





:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: